Povijesno i geografsko razumijevanje svijeta
Za djecu školskog uzrasta (dob 10-12)
TINKER WORLD
Tinker World tečaj za djecu osmišljena je za djecu starijeg školskog uzrasta u kojemu oni uz klasičnu Tinker Labs metodologiju upoznavanja sa STEAM predmetima i zanimanja uče povijesno-geografski kontekst o znanstvenicima koji su zaslužni za neka od najvažnijih STEAM postignuća. Tema vodilja cijelog edukativnog tečaja je da su učenici, nakon što na radionicama nauče o STEAM zanimanjima koja čine njihovu gradsku zajednicu (Tinker Town), spremni ući dublje u koncepte o kojima su do sada učili te naučiti o likovima i kulturama koje su bile utjecajne za svjetsku povijest i znanost. Može biti ponuđen kao nastavljačka tečaj učenicima koji su pohađali Tinker Town Plus ili kao tečaj za nove učenike.
- Dječja radionica održava se jedan puta tjedno u trajanju 75 minuta
- 4 posebno osmišljene knjige (1 za svaku desetotjednu jedinicu) i torba
- Infografike o temi koja se obrađuje sadržavaju više enciklopedijskih informacija uz sažetke svih ključnih koncepata
- Uključeni su događaji iz povijesti znanosti, informacije o izumiteljima, umjetnicima i pokretačima svijeta
- Zahtjevniji piktografski zadaci
- Didaktički materijali za učenje, posebno osmišljeni za svaku jedinicu radionice
- Zahtjevniji projekti koje učenici stvaraju na nastavi i mogu odnijeti kući kako bi nastavili proces učenja
- Preko 150 pokusa za djecu
KNJIGE
TINKER WORLD
DA VINCIJEVI IZUMI
BINARNI RAČUNALNI SUSTAV
SILE I GIBANJA
ZNANSTVENA METODA
POLIMERI
TISKARSKI STROJ
PERIODNI SUSTAV ELEMENATA
HIDRAULIKA I PNEUMATIKA
TINKER WORLD PLUSTEČAJ ZA ŠKOLARCE(10-12)
Tinker World Plus nastavljački je tečaj za Tinker World, u suštini šesta uzastopna godina učenja. Tečaj ima po 4 radna udžbenika (10 jedinica u svakom) i traje 75 minuta. Koncept je jednak kao Tinker World, gdje učenici prate svoje prijatelje Leonardu i Nikolu kroz prostor i vrijeme kako bi naučili još više o znanstvenicima, izumiteljima, inženjerima i ostalim STEAM zanimanjima. Uz to će i ponovno posjetiti neke likove koje su susretali na svojim avanturama prethodnih godina kako bi dublje razumjeli prethodno naučene koncepte i ideje, sve kroz proces eksperimentiranja, stvaranja i igre.