Tijekom proteklih pedeset godina istraživanja su značajno promijenila način na koji učitelji i znanstvenici shvaćaju kognitivne sposobnosti djece. Danas je općepriznato da djeca predškolske dobi imaju vrlo dobro razvijene unutarnje teorije o prirodnom i društvenom svijetu, te su čak sposobna izvući složene znanstvene zaključke u vrlo mladoj dobi.
Veliko nam je zadovoljstvo što su djeca zainteresirana za znanost i otvorena su za otkrivanje i učenje o svijetu oko sebe.
Djeca mogu učiti na mnoge načine, baš kao i znanstvenici. Istraživanja pokazuju da postoji 8 praksi koje se odnose na to kako uče:
- Postavljanje pitanja i definiranje problema.
- Razvoj i korištenje modela.
- Planiranje i provođenje ispita.
- Analiza i interpretacija podataka.
- Korištenje matematičkih i računalnih znanja.
- Izrada objašnjenja i projektiranje rješenja.
- Početni argumenti temeljeni na dokazima.
- Dobivanje, procjena i prenošenje informacija.
Prema istraživanjima, inženjerski ili prirodni znanstveni eksperimenti mogu pobuditi znatiželju učenika i motivirati ih za daljnji studij. Djeca se ne bave samo znanošću u svojim ranim godinama, već njome uče i bave se cijeli život.
Kroz ta iskustva djeca razvijaju znanstvene interese, stječu znanja o temama i vježbaju znanstvene vještine, alate i korištenje jezika. Ovi rani ishodi učenja mogu imati pozitivne, dugoročne posljedice za djecu.
Želite li da vaše dijete otkriva svijet već u vrtiću? Zanimaju li vas inženjerska i kemijska zanimanja? Možda se želite igrati s eksperimentima iz fizike? Onda odaberite Tinker Labs nastavu!