Tinker Labs

Kako bi djeca trebala učiti o znanosti?

Tijekom proteklih pedeset godina istraživanja su značajno promijenila način na koji učitelji i znanstvenici shvaćaju kognitivne sposobnosti djece. Danas je općepriznato da djeca predškolske dobi imaju vrlo dobro razvijene unutarnje teorije o prirodnom i društvenom svijetu, te su čak sposobna izvući složene znanstvene zaključke u vrlo mladoj dobi.

Veliko nam je zadovoljstvo što su djeca zainteresirana za znanost i otvorena su za otkrivanje i učenje o svijetu oko sebe.

Djeca mogu učiti na mnoge načine, baš kao i znanstvenici. Istraživanja pokazuju da postoji 8 praksi koje se odnose na to kako uče: 

  1. Postavljanje pitanja i definiranje problema.
  2. Razvoj i korištenje modela.
  3. Planiranje i provođenje ispita.
  4. Analiza i interpretacija podataka.
  5. Korištenje matematičkih i računalnih znanja.
  6. Izrada objašnjenja i projektiranje rješenja.
  7. Početni argumenti temeljeni na dokazima.
  8. Dobivanje, procjena i prenošenje informacija.

Prema istraživanjima, inženjerski ili prirodni znanstveni eksperimenti mogu pobuditi znatiželju učenika i motivirati ih za daljnji studij. Djeca se ne bave samo znanošću u svojim ranim godinama, već njome uče i bave se cijeli život.

Kroz ta iskustva djeca razvijaju znanstvene interese, stječu znanja o temama i vježbaju znanstvene vještine, alate i korištenje jezika. Ovi rani ishodi učenja mogu imati pozitivne, dugoročne posljedice za djecu.

Želite li da vaše dijete otkriva svijet već u vrtiću? Zanimaju li vas inženjerska i kemijska zanimanja? Možda se želite igrati s eksperimentima iz fizike? Onda odaberite Tinker Labs nastavu!